äkta vännskap

Jag har verkligen turen att ha helt underbara vänner. I mina ögon är dom de bästa i hela världen och ingen kan ta deras plats i mitt hjärta. Känns så otroligt skönt att jag vet att dom alltid finns där och att det bara är att ringa dom dygnet runt. Speciellt nu när jag är ca 60 mil bort så är det otroligt skönt att veta att dom finns där och stöttar mig genom allt. Dom finns där och berättar vad som är rätt och fel, ibland långt innan man själv inser det. Dom finns där och delar alla stunder med mig, glada som ledsna. Utan er mina underbara vänner hade jag inte varit mycket. Utan er hade jag ibland nog aldrig insett vad som är rätt. Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att ha er att luta mig på och känna mig trygg hos. Och ni ska veta att jag alltid ställer upp för er, genom eld och vatten. Ni är underbara och jag älskar er alla!




 

Camilla Kronvall, Ewa Pettersson, Ellinor Nyqvist, Caroline Karlsson 
Sofia Andersson, Ida Nilsson, Emelie Larsen, Cecilia Kähäri

Ni är solskenet och de absolut bästa i mitt liv och de personer som alltid får mig att le oavsett vad. Ni betyder obeskrivligt mycket för mig. Äkta vännskap varar för evigt och vi har därför mycket framför oss att se framemot. Några studenter, några blir 20, andra vill leta sig ut och hitta sin väg här i livet men oavsett vad så kommer vi alltid att ha varandra och ni ska veta att ni är guld värda för mig och att jag älskar er högt<3

Kommentarer
Postat av: ida,

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-04-14 @ 23:15:56
Postat av: ewa

Och du är min äkta vän! Jag älskar dig massor. Finns här för dig <3

2010-04-14 @ 23:25:21
URL: http://ewapettersson.blogg.se/
Postat av: Cicci

För alltid frugan! <3

2010-04-15 @ 18:20:48
Postat av: Caroline

Gumman, nu föll det nästan en tår för mig. Du är underbar! <3

2010-04-16 @ 12:49:58
URL: http://ccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0