Dancing the night away

Torsdagen hemma hos Ewa blev super mysig och jag kom hem med en hel papperspåse med kläder från Ewa, tack :D Sen bar det av ner till Trelleborg för att sova hos Sofia. Igår tog man det först rätt lungt sen bar det av till kusinen och sen hämtade man Sofia på jobbet. Det blev dans hela natten med bland annat henne, robin och max. Va sjukt kul att bara få dansa igen men kan säga att mitt ben protesterade stor när klockan började närma sig 3. Så vi tog sista bussen hem och jag och Sofia trillade ner i min säng vid halv 4 tror jag.

Idag har man fått hela 4 påskägg, ett presentkort och en bodylotion :D Jag tror jag gillar den här påsken mycket mer än den förra..  Helt sjukt när man tänker på att det är ett helt år sen världen gick åt två olika håll, det är ett helt år sen den världen man trodde skulle vara för evigt tog slut.

Nu ska det snart ätas lite påskmiddag och sen ska jag dansa bort natten igen fast ikv med Ida. Blir ifs en ganska lugn kväll för mig då jag ska passa barn imorgon så ska köra tänkte jag så jag är säker på att jag kommer hem i tid.

Ne nu kallar dushen, middag och sen antagligen till Ida för fix och sen dans hela natten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0