dont walk away

Sitter på golvet med datan i knäet, har precis packat klart nästan allt. Nu är det bara saker som smink, fön och plattång som ska ner. Med andra ord saker som jag behöver imorgon innan jag åker. Börjar bli riktigt nervös, vet egentligen inte varför då jag redan träffat familjen och trivs jätte bra i deras sällskap. Är väl antagligen för att man ska till en helt "ny" stad och till ett område där jag aldrig varit. Får väl bli upptäcktsfärd på onsdag när barnen är på dagis :P Ända som är lite synd om man får säga så är att det snöade i stockholm idag så får bli att ha halsduk, mössa och vantar på sig då. Men min skinjacka får dock räcka då jag inte har plats för min vinterjacka.  

Jag har sett dig vända ryggen till innan för att gå din väg. Den här gången vill jag att du stannar, vill kämpa för detta. Jag minns allt skoj vi gjorde, alla skratt vi delade. Minns du dom med? Alla promenader som var fulla med glädje och samhörighet. Vet att vi delade på oss, gick skilda vägar. Men jag tror jag vill och är redo för att våra vägar blir en igen. Hoppas att du känner samma och att vi kan kämpa för att detta ska bli bra igen. Vet att jag åker iväg nu men det kan gå ändå, bara vi är mer envisa än vi varit tidigare. Bara vi inte vänder ryggarna till varandra igen.

Nu ska jag med ett leende på läpparna och tankarna hos dig gå och lägga mig. Tänker sätta klockan imorgon så jag kommer upp i tid och kan försäkra mig om att allt är ner packat osv.



Kommentarer
Postat av: Frugan

Hoppas verkligen du får a time of your life uppe i Stockholm nu darling!

Jag håller tummarna för att familjen blir lika kär i dig som jag är! ;)

Puss! :D

2010-04-06 @ 14:24:30
URL: http://ceciliakahari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0