en dag i solen

Har varit helt underbart väder idag, eller ja det är det fortfarande :P frullen i morse blev inomhus. Men sen blev det en del fix i trädgården och sen blev det fika i trädgården iaf. Sen eftersom jag inte mår så super duper bra gick jag in och vilade en timme. Sen hämtade jag barnen på dagis och när vi kom hem lekte vi lite i trädgården innan mina krafter precis tog slut och jag har gått in för att vila lite till innan det är dags för mat. Tänkte försöka kolla på ett avsnitt av Jakten på Julia på svtplay. Ikv efter att barnen blivit nattade ska jag bara ta det lungt med en film eller liknande. Imorgon blir det till att träffa Linn och en kompis till henne, ska bli super trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0