en röst som får mig att lyssna

Att få höra din röst innan idag var verkligen något som jag behövde, att dessutom veta att vi snart ses gör det hela så mycket bättre. Att veta att vi snart sitter där igen, pratar om allt mellan himmel och jord och har skratten som ekar runt omkring oss får mig att le. Du får mig alltid att lyssna, du gör så att jag alltid förstår. Att vi pratade ut om en del innan gjorde allt så mycket bättre och det hjälpte mig att förstå, fick mig att inse. Jag vet ännu mer nu att detta, detta måste jag göra för min skull. Och det är precis vad jag gör och ska göra. Det är som jag sa till dig, jag har hittat min väg. Jag hoppas bara att du gör mig sällskap på den vägen. Som vi sa "hand i hand, föralltid". Jag vill att du ska följa mig på min väg, hand i hand. Tillsammans kan vi klara allt det som alla säger är omöjligt. Tillsammans kan vi lära oss lyssna, se, känna och förstå allt det som ingen annan gör.
Tillsammans, du och jag. Det är helt enkelt så det ska vara, det står skrivet i stjärnorna mitt hjärta.




En röst som får mig att lyssna,
en röst som får mig att förstå
en röst som får mig att skratta

Kommentarer
Postat av: kristin

Är du en tivoli människa?

Vad är din favvo karusell?

2010-04-17 @ 15:31:07
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0