Godmorgon världen!

Vilket underbart väder! Oh jag älskar solen. Nu ska jag göra vid mig, käka frulle, tvätta lite och sen bär det av för att träffa Linn och en av hennes kompisar. Ska bli super trevligt att träffa dom båda och kan nästan slå vad om att planer till helgen kommer att göras!

Frågan idag är väll egentligen hur man ska klä sig för att inte frysa men samtidigt inte svettas ihjäl. Helst av allt hade jag velat sätta på mig bikinin och ta en handuk och lagt mig i trädgården men det lär jag få vänta lite till med tror jag. Ist blir det nog jeans och en tröja som får stå för dagen outfit.

Återkommer säkert senare idag efter att jag varit iväg, kanske med lite bilder från det underbara Stockholm om ni har tur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0