home sweet home

Så va man hemma i skåne igen. På ett sätt är det rätt skönt men det är samtidigt super tråkigt, jag vill ju va i stockholm! Får se vad man kan göra på den punkten och tillsvidare får man söka jobb här hemma med. Ska bland annat ut till konsum i oxie och jobba imorgon i 6 timmar. Lång dag men det brukar gå hyfsat snabbt då man är i ny butik så får hoppas på det. Hoppas att jag oavsett vad får ett nytt jobb snart, antingen här nere eller i stockholm. Bara jag slipper jobba i matbutik snart för det är verkligen inte min sak ska jag säga!

Mamma och syster hämtade mig vid tåget och sen bar det av till Mobilia. Blev mat där och sen en runda till indiska. Hittade en super söt kjol som jag köpte men jag kommer dock 9 gånger av 10 använda det som tublinne! Va verkligen super sött, väldigt romantisk så att säga.

Ne nu ska jag kolla upp hur man tar sig till oxie och konsum imorgon sen ska jag sova tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0