it´s all for you

Ibland hinner känslorna i kapp en oavsett hur mycket man försöker fly och det är nog precis vad som hänt mig.
Jag trodde att jag hade glömmt allt det där som hänt nu det närmsta året men tydligen inte. Känslorna hann i fatt mig. Besvikelsen, oförståelsen, tårarna, glädjen, skratten, samhörigheten, känslan av att vara hemma. Ja verkligen allt kom hann i fatt mig igår kväll. Misstänker att allt som finns att göra just nu är att handskas med allt en gång till och försöka gå vidare. Det hjälper inte att fly, jag får stanna och kämpa ist. Och jag har lärt mig att kämpar man och vill man tillräckligt mycket så brukar allt lösa sig. Jag hoppas det löser sig, för jag vill ha tbx allt det vi delade. Alla drömmar, alla mål. Jag vill vara en del av det igen.

Idag blir min kamp först i höllviken på en snabbis för att prata med min chef och sen blir min kamp på stan med Mill, sista gången man träffar henne innan hon åker till wales.


The smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided you're the one I have decided
who's one of my kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0