Junibacken och Sturecompagniet.

Igår va det verkligen en hel dag. Vid 10 tiden var vi redo för att gå in på Junibacken. Oj säger jag bara, hur har jag kunnat missa detta tidigare? Helt underbart va det. Verkligen älskade stället och dit kommer jag gå fler gånger. Alla som har barnasinnet kvar borde gå dit tycker jag. Är fortfarande lite i trans, helt underbart va där.

Efter Junibacken blev det en fika och sen började jag göra vid mig för att åka till Linn. Vi drack lite vin och sen bar det av in till stan med världens trevligaste taxiförare. Det blev sturecompagniet för vår del där vi även träffade Victoria som det va bestämt. Vi dansade, skrattade och hade kul. Dock va det precis som hemma, en hel del människor som man verkligen undrar hur dom tänker:P
Blev ganska tidig hemgång då jag va rent slut men det tar vi igen nästa helg :D





Jag och Linn utanför sturecompagniet :)

Kommentarer
Postat av: Linn

tack för igår :D



jag snor bilderna btw, om det är ok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0