just like a tattoo

Sitter och pratar tattueringar med Carro för tillfället. Som säkert en del av en redan vet har jag ju redan en tattuering som står för Tro, Hopp och Kärlek bak på höften typ eller med andra ord, sidan om svanken. Den gjorde jag den 29 december 2008 och sen den va klar har jag längtat till jag ska göra min nästa som tyvärr inte sitter på plats än. Jag tycker det är jätte fint med tattueringar och för min del gör det inte något om man har flera det jag däremot tycker är viktigt är att de betyder något så att det inte bara är något man gjorde för att man skulle ha en.

Jag skulle gärna vilja göra min andre nu innan sommaren men frågan är om jag hinner det. Vill att den ska vara helt läkt nämligen så man kan sola osv utan att förstöra den. Får tänka lite mer på det. Vet ju redan vad jag ska ha. Det ska vara en text med orden "I hope you have the time of your life" nästan ända uppe i nacken mellan skulderbladen. Vf just den texten? Jo för min syster sjöng dom orden för mig på min student. Sen är jag även sugen att göra något i nacken ända uppe vid hårfästet nästan men den ska jag vänta med då jag inte riktigt vet vad jag vill ha där. Som sagt, jag vill tattuera mig igen. Och jag vill ha fler än en till men mina tattueringar ska betyda något. Jag tror nämligen att chansen är stor annars att man ångrar sig när man blir äldre.

Jag har även fått många frågor om det gör ont. Och ja det gör det, det gör verkligen svin ont. Men man typ glömmer den smärtan för det är lätt värt det när man ser resultatet. Eller det va så för mig iaf. Jag tyckte det va värt smärtan och jag kommer att utsätta mig själv för den smärtan igen så jo det gör ont men inte så pass ont att man inte vill göra fler. För visst är det så att nästan alla som är tattuerade har fler än en?



Min tattuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0