Lite sjuker..

Vaknade upp igår med huvudvärk, hosta och ont i halsen. Blä på det säger jag bara! Så efter att jag följt barnen till dagis och var hemma igen vid 9 kröp jag ner i sängen och sov till halv 2. Sen tog jag det bara väldigt lungt hela dagen. Idag sov jag till 10 och känner mig även väldigt mycket bättre. Nu tänkte jag städa undan lite här hemma, äta frulle och sen kanske gå ner till Centrum för att posta ett brev. Sen det ända som är planerat idag är att jag ska hämta barnen vilket är ganska bra för då kan jag vila idag med vilket kanske behövs så jag blir helt frisk!

Kanske ska gå ut och äta frulle i trädgården då det är underbart väder? Hm den tål att tänkas på.
Återkommer kanske senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0