massage? ja tack!

Igår provjobbade ju jag som jag tidigare nämnt. Började klockan 4 och sen va det full rulle till jag tog bussen hem igen vid halv 2. Att stå upp i 9 timmar i tygskor va verkligen ingen bra ide för det resulterade i att jag idag hr äckligt ont i fötter och ben. Aja det är smällar man får ta när man vill ha ett roligt jobb. Och roligt, det va precis vad det var. Aldrig förr har nog tiden gått så fort och jag skrattat så mycket på jobb som jag gjorde igår. Nu hoppas jag bara på att jag får komma tbx.

Men just nu längtar jag mer efter en massage, din massage. Jag vet om att jag kunde skrika rakt ut av smärta och vara nära på att smälla till dig men gud vad den hjälpte. Om jag ber snällt kommer du och ger mig mer massage då? Vet ju egentligen redan svaret på det men man kan ju alltid få hoppas. Hoppet är ju det sista som lämnar människan.

Nu ska jag sortera och flytta runt bland mina låder och kläder då jag flyttat min byrå som jag hade hos mamma hem till pappa och sen ska jag bara ta det väldigt lungt resten av dagen tror jag.



Miss you like crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0