my luck

Känns verkligen som min tur äntligen har börjat vända. Är riktigt skönt måste jag säga. Har haft en super bra helg med nära och kära, utgång två kvällar i rad. Var längesen man gjorde det men ack så kul vi hade. Kvällarna har blivit förgyllda av gammla och nya vänner, skoj och stim och tårar som har runnit på grund av skratt. Och vi har dansat, rört varenda kroppsdel i hela kroppen till ljuvlig musik. Det är verkligen något som jag saknat, att röra sig i takt till musik. Helgen har med andra ord varit super och man har träffat en del som man inte träffat på ett tag, däribland min galna kusin :P

Nu ska jag nog ta och lägga fram lite mer kläder och sen sova med tanke på att jag var hemma och i säng vid kanske kvart i tre inatt och uppe igen vid kvart i åtta och sen passat barn 9-5. Kom och tänka på en låt nu som passar väldigt bra in på det "working 9 to 5". Nu va jag fyndig va;)  

Imorgon ska jag börja (möjligtvis slutföra) med att packa ner alla kläder och så vidare i en väska och sen ska jag inhandla ett par vattenskor så jag kan vara ute och leka med barnen i Stockholm utan att bli rent för blöt om fötterna.  

Så med andra ord tackar jag för den här helgen och önskar godnatt, sov så gott för det ska iaf jag försöka göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0