Stockholm

Kom som sagt upp till stockholm i tisdags kväll. Här är underbart och jag trivs som fisken i vattnet. Har kommit i kontakt med några andra barnflickor och i torsdags blev det en fika och en runda på stan med Linn. Fick inhandlat ett par chinos:P Och igår kväll chillade vi bara film och pratade massa. Annars är det bus med barnen som gör mina dagar.

Funderar på att börja gymma på ett gym som jag hittat här i närheten, det är dags att komma i form:P Sprang en runda i morse men det fick jag ångra när jag kom in då mitt ben protesterade ganska högt.

Hur bra jag än trivs här uppe och hur gärna jag än vill stanna så är det klart att jag saknar er där hemma, ja "hemma" kommer alltid att vara hemma för mig oavsett var jag bor. Jag kommer iaf oavsett vara hemma hela sommaren vilket passar mig perfekt!


Allting har förändrats men du finns kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0