Unwritten

Har nyss haft besök från bästa killkompisen. Fick pratat ut, skrattat osv. Va kul att träffa han igen då vi inte träffats sen typ en vecka innan jag åkte till stockholm. Jag verkligen älskar att jag alltid kan vara mig själv när jag är kring mina kompisar. Vet så många som börjar spela en annan roll och jag frågar mig själv bara varför?

Just nu är tankarna på morgondagen, eller ja snarare imorgon kväll. Kvällen är ännu oskriven men den kommer att delas med nära och kära och jag kan lova att det kommer bli fullt ös hela kvällen. Har ju lovat att försöka ha högt tempo non stop :P Får se hur det blir med den saken. Sofia ska antagligen sova hos mig sen efter så om inte annat får jag väl be henne bära mig hem:P Det hade ju sett snyggt ut, haha. Ne men vi får väl helt enkelt överväga om det blir höga eller låga skor:P Höga är snyggast men låga är mer praktiska. Dessa beslut alltså:P Tror jag ska gå och lägga mig ist och bestämma det imorgon.. Imorgon tänkte jag även ha en riktig ta hand om mig själv dag med ansiktsmask osv. Passar ju perfekt innan festligheterna som jag är säker på att kvällen kommer innehålla :D

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

fråga sofia om hon var inne på märtas idag och sökte jobb !!! i så fall, hälsa henne ursäkt å mina vägnar.



och du chica, ha en wunderbar afton. ring mig någon dag, okey ? jag vill veta allt från sthlm och vad som är på gång nu. saknar dig ! puss <3

2010-04-23 @ 18:45:25
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0