Vi ses igen

Idag är det två veckor sen jag kom upp till stockholm och det innebar att jag och mamman i familjen skulle prata om hur allt har gått och hur vi ska gå vidare. Vi var båda överens och beslutet kändes rätt. Hur mycket jag än trivdes så va det här inte rätt familj för mig. Så imorgon blir det hemgång för mig. Men förhoppningsvis inte för så länge, jag har ju lovat Linn att vara tbx om max en månad och det ska jag försöka vara med. Har redan skickat iväg första cvet till ett jobb här uppe i stockholm så nu är det bara att skicka iväg ungefär 1000 till och hålla tummarna. Jag vill vara i stockholm, det är min fristad. Snälla, låt min önskan gå hela vägen. Hade varit underbart att få spendera sommaren i den här underbara staden. Och det är som jag sa till Ella tidigare idag, jag har redan börjat bygga ett nytt liv här uppe och jag vill fortsätta med det. Just nu är det här jag ska vara, jag måste bara hitta rätt väg här uppe.  Så jag säger inte hejdå till Stockholm utan jag säger vi ses igen, snart!

Nu ska jag packa det sista, borsta tänderna och sova. Imorgon ska jag följa barnen till dagis och sen går mitt tåg hem vid 20 i ett. Fick bli tåg då flygen inte går så ist för att ta en timme kommer det ta drygt 4. Låter skoj va? Fyra timmar på tåg, gud vad jag längtar. Not :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0