2 months

Idag är det två månader sen jag och pojken blev tsm.
Fast det känns som det är så sjukt mycket längre, är kanske för att vi redan har en del ett sen innan eller va man ska säga. Vi träffades ju redan förra sommaren på jobb och träffades ca två månader och blev sen även tsm i ca två månader innan han åkte till canada med kompisar. Vi gjorde då slut med varandra och va ifrån varandra ett halvår innan vi började träffas här uppe i stockholm igen så fort vi båda hade flyttat upp i mitten av maj.

Men så för två månader blev jag ännu en gång världens lyckligast. Den här gången hoppas jag det håller trots framtida resor osv. Jag vet vad jag vill ha och jag vill ha dig baby! Känns som jag hamnat i en dröm. Eller så är det bara ödet. Ödet att vi två ska vara tsm. Vi lyckades ju iaf hitta tbx till varandra efter ett halvår ifrån varandra och det dessutom efter att vi båda två flyttat 60 mil hemmifrån. Jag älskar dig baby och jag hoppas det blir mycket mer än bara två månader mellan oss den här gången <3



two months in heaven <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0