äntligen helg

Så va det äntligen helg. Det känns som det inte spelar någon roll hur bra vecka man än har, man längtar ändå alltid till helgen. Helgen skulle egentligen invigas med att jag och Ida skulle gå ut ikv men känner att jag inte alls är i form för det så jag ska hem till henne bara och mysa film och kränga ist och sen sova där :)

Imorgon blir det stan med Ida och sen kommer Linn på eftermiddagen och det ska firas genom att vi tre tjejer (kanske någon mer?) ska till grönan för att kolla på sommarkrysset.

Söndagen har jag faktiskt inga planer till än men det kommer säkert. Och får jag gissa rätt blir det antagligen bara till att det lungt med Ida eller Linn eller kanske båda två. Blir det hyfsat fint väder hittar ni oss säkert någonstans i närheten av vattnet :D

Nä nu ska jag gå in och ställa mig i en varm och skön dusch och sen plocka undan lite på mitt rum. Och göra lite till för att fördriva tiden till typ 6 då jag ska åka till Ida :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är inte helt fel. :P

2010-08-09 @ 17:02:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0