är sommaren tbx?

Ja även idag bjuder stockholm på sol och 23 grader trots att det stod regn i tidningen. Men jag älskar det, klagar inte det minsta :D Snart ska barnen hämtas och sen ska vi kanske åka och bada eller så åker vi och spelar basket. Jag får ju passa på att träna upp mig igen och sen vill dessutom min pojke börja spela och han tycker det är perfekt att jag har varit tränare i det. Och jag tycker det är perfekt att alla barnen tycker det är kul för det är något vi kan göra tillsammans och jag tycker det e både kul att spela och lära ut:D

Än så länge idag har jag hunnit damsuga, tvätta och varit i mörby centrum med Linn. Vi fick inhandlat lite smått och gott till imorgon då det är utgång :D Provade även ett par partyklackar på 13 cm men bestämde mig för att tacka nej till dom då dom knappt gick att stänga, mysko skor :(

Ne nu ska jag hänga tvätt och sen köra och hämta barnen :)


Oversize t-shirt; Hm
Avklippta jeansshorts ; gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0