blixtar och dunder

Ja blixtar och dunder va precis vad jag somnade till igår, och det va inte lite heller. Ifs hade jag sovit nästan hela dagen innan dess efter att ha åkt in på akuten på fredags natten på grund av magen igen. Dom tog så klart massa prover, stack mig med vanlig blodprovsnål fyra gånger (varav dom satte dropp i en av dem) och sen tog dom en jäkla spruta precis mellan höft och rumpa typ plus en morfin spruta. Sen fick jag dessutom smärtstillande i tablettform med så kan säga att jag va rätt på det:P Skojsade desutom till det hela med att svimma en runda. Tur som jag hade hann jag skrika på hjälp precis innan så tre sköterskor plus Ida stod där. Stackars Ida blev ju rent rädd och jag är rädd att jag gav henne ärr för livet. Blev iaf inlagd men hade turen att bli utskriven på lördagen vid 4 på eftermiddagen. Pratas om att det ska göras en utredning på mig nu och det kan ju vara skönt då kanske jag äntligen får veta vad som är problemet med min mage.

Tackar Ida som va med mig från början till slut. Du är en sann vän raring och det betyder så sjukt mycket att du spenderade tiden på sjukhuset med mig. Älskar dig vännen ännu mer efter det <3

Så igår när man kom hem vid 5 tiden gick man bara rakt och la sig sen sov man till 9 kollade en film och somnade sen om och sov till tolv idag. La dock kvar i sängen till 2 sen duschade jag, gjorde vid mig och åkte sen in till stan med Linn. Mötte även upp Ida lite senare sen käkade vi och sen bar det av hem till Linn. Färgade mitt hår, blev super fint måste jag säga:D Och så kollade vi på Linas kvällsbok. Sen nu sen jag kom hem igen har jag kollat på Posedon och nu går dagissnuten. Ska försöka sova med snart hade jag tänkt :)

Helgen blev väl inte riktigt som tänkt men det får vi ta igen nästa helg då vi dessutom ber till gud om sol och varmt väder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0