en månad

I mina tankar just nu är jag redan en månad frammåt. Närmare bestämt den 15 September för den dagen, sent på kvällen, kommer jag hem till skåne:D Stannar till söndagen den 19 så får en hel helg och mer därtill hemma.
På kvällen den 15 ska jag nog bara rakt hem och sova för som det ser ut nu kommer jag att komma in med tåget på malmö central vid kvart i elva på kvällen så lär nog va rätt slut :P Sen den 16 har jag inga planer likaså på dagen den 17 men sen på kvällen blir det 20 års fest för min bästa killkompis Christian :D Och sen på lördagen blir det väl till att återhämta sig för sen blir det nog till att fira min 20 års dag i förväg imed jag inte är hemma på min 20 års dag på kvällen. Sen på söndagen bär det ju av hemmåt till stockholm igen, dock ganska sent på kvällen tror jag.

Och jag är ju som jag är så jag har redan börjat fundera på vad man ska ha på sig osv då man faktiskt ska va "extra fin" två kvällar i rad den helgen. Tror jag kommit på två riktigt bra alternativ faktiskt men det brors helt på om jag hinner få skjortan jag beställt från hm, hoppas!



Bjuder på en fest bild sen i fredags då jag hoppas på mycket fest när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0