film och nattligt samtal

Efter en fullspäckad dag med stallet, äppelpaj bak (blev mycket godare idag), matlagning, läxläsning så blev det även den här kvällen filmtittande. Ikv kollade jag på "eclipse" som är den trejde filmen i the twilight saga för er som inte visste det :P Tycker alla tre filmerna är super bra, längtar redan till den fjärde kommer. Jag är egentligen inte tjejen som gillar animerat, overkligheter och annat märkligt men de här filmerna fängslar verkligen mig.



Efter filmen fick jag ett trevligt samtal av min bästa killkompis Christian. Vi pratade i ca 1,5 timmar om allt mellan himmel och jord. Eftersom vi kännt varandra sen dagis har vi även en hel del minnen att prata och skratta åt. Blev även så att vi pratade om vad som hänt med några som vi gick i samma klass som på grundskolan (gick nämligen i samma klass som honom fyran-nian). Och han berättade en del som jag inte hade en anning om men som verkligen fick mig att asgarva. Skönt att det även är killar som kommer med mest skvaller ibland;). Sen blev det en den prat om den 17e september då vi ska fira hans 20 års dag med en grillfest. Är verkligen super taggad och längtar redan dit men det har jag ju nämnt tidigare :P Ville egentligen bara säga att jag verkligen uppskattar att han är en av mina närmsta. Kan vara skönt med en killes perspektiv på allt ibland. Och han vet verkligen allt om mig och hur jag fungerar så det är skönt, man behöver aldrig riktigt förklara fullt ut, han förstår ändå. Blir väl så efter att man kännt varandra så många år.

Nä nu kallar sängen för min del. Ska försöka hinna med en del imorgon, bland annat att ta mig till täby centrum så jag kan handla mina boots :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0