jag mår illa!

Oh, att detta illamåendet inte kan släppa. Somnade inte förren vid tre inatt tack vare det och sen har jag sovit dåligt och vaknat med jämna mellanrum. Verkligen hatar att må illa. Har fått i mig en provivashot och ska snart försöka få i mig lite frulle för hade tänkt åka hem till pojken ikv men det orkar jag inte om jag mår så som jag mår nu. Har iaf varit "duktig" och satt på en maskin tvätt så ska snart hänga upp den och få på en ny och sen stryka undan lite, eller ja så mycket som möjligt. Sen vid tre så ska det hämtas barn på fritis och sen ska det lagas mat vid fem tiden. På tal om mat så borde jag gå och kolla vad det finns så jag vet vad jag ska laga till ikv.

Har iaf precis ringt mitt försäkrningsbolag med för att medela att jag åkte in akut i fredags och blev inlagd. Tydligen får man ersättning för det vilket inte är helt fel, lite plåster på såren liksom. 

Nä nu kallar vardagen och allt jag vill göra och ska försöka göra idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0