lyxliv

Jag lever verkligen ett lyxliv, iaf när det kommer till att få håret fixat :P
Igår gjorde Linn en super häftig frisyr på mig som verkligen va ursnygg och idag, just i detta nuet, gör hon en fläta på mig.

Gårdagen va lyckad, mycket lyckad. Vi dansade till svetten rann, skrattade och pratade. Blev ju så att vi åkte till Collage vilket verkligen va ett toppen ställe med bra musik. Och ja vi såg Kenza, hon va där. Om hon va lika "folkkär" osv som hon ger en bild av på sin blogg? Ne de tycker ingen av oss i vårt "gäng" hon stod på vip området hela kvällen med ryggen mot oss "vanliga" människor med en kille klistard vid sin sida större delen av kvällen som inte va hennes pojkvän. Men men, inte brydde vi oss så mycket utan vi koncentrerade oss på varandra och dansen ist. Och vi va ju tre tjejer i "gänget" som vi va där med. Och vi fick väl alla mer eller mindre napp så på den punkten va det ju med fullbordat. Jag följde tillochmed killen hem, kan bero på att det va pojkvännen min dock ;).

Idag har jag och Fredrik bara tagit det lungt, varit en runda i stan för att ta en glass och sen bara njutit av solen och de 30 graderna. Sen mötte jag upp Linn så handlade vi saker för att laga taccos. Blev mycket gott och sen tog jag en dusch, sminkade mig, klädde på mig och nu fixar hon mitt hår :D Vi ska snart åka för att möta Ida och sen ska vi in till stan. Ska kolla på the voice show och sen antagligen dra till en pub.

Bilder från igår och idag kommer senare, kanske imorgon om jag hinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0