mysig fika med Vickan

Har nyss kommit hem efter en mysig fika med Victoria i mörby centrum.
Vi har ju inte setts sen början på juni så vi hade en del att ta igen om man säger så:P
Vi pratade, skrattade osv. Ja ni vet ju själv hur det brukar gå till när tjejer fikar.
Blev även så att vi tittade en del i affärer. Men så klart fanns inte kavajen jag vill ha i min storlek:(
Men fick köpt en klocka som jag så länge sagt att jag ska köpa. Dessutom va den jäkligt snygg och kostade bara 98.50 så med andra ord är jag helnöjd :D

Nu ska jag fixa lite med tvätten och så här hemma sen kommer väl min stora flicka hit och sen ska tvillingarna hämtas. Sen ikv ska jag passa mina tre barn plus tre till tror jag att det var. Men får sällskap av pojken som kommer efter sitt jobb så det ska nog gå bra :D


Tröja; swedala outlet
Kjol; gina
Pälsväst; vila
Ringar; H&M och present
Halsband; albrekts guld
Öronhänge; åhlens
Armband; hemagjort
Klocka; guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0