några samtal

Hade bestämt mig för att jag skulle få några samtal ringda idag så jag satte mig vid datan för att leta fram nummer osv.
Samtal ett gick inte jätte bra då dom hade stängt sin samtalstid så får ringa dom imorgon ist.
Samtal två gick lite bättre efter lite problem med att jag kopplades bort osv. Ringde nämligen till huddinge sjukhus för att se om jag skulle bli utredd eller inte då jag inte hört ett smack från dom sen jag blev utskriven. Men jo mycket riktigt, jag står i kö för att bli utredd. Så nu får vi väl se hur lång tid det tar innan jag blir kallad.
Samtal tre gick kasst, där va ingen som svarade som vanligt. Ringde nämligen om pengarna som jag inte fått sen jag provjobbade. Börjar bli riktigt trött på det. Säg inte att jag ska få pengar när jag provjobbar om du sen ändå inte tänker ge mig dom?

Nä nu ska jag planera för helgen då det ska köpas biljetter hem för den 15-19/11.
Längtar verkligen hem just nu, ska bli kul att få träffa familj och vänner. Och sen den 17 är det ju 20 års fest och sen den 18 ska jag och mina närmsta tjejer fira min 20 års dag. Kan inte bli mycket bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0