nu gäller det

Fick precis ett mejl från täby basketförenings damlag. Dom skrev ut när det va dags för första träningarna och att man skulle medela om man kommer dyka upp eller inte. Det är alltså tid för mig att bestämma mig för om jag vill börja spela eller inte. Jag saknar sporten, saknar gemenskapen men undrar samtidigt "kommer det att bli samma?". Vet om att jag kommer ha en egen hejarklack när matcherna drar igång och bara tanken på det gör att jag nästan väljer att börja :P. Nä jag tror det är dags att ta sig själv i kragen och börja träna igen så man är iaf lite bättre form när mans ka börja träna basket i slutet av augusti igen. Hade behövt en boll med så jag kunde övat skott men det får jag nog klara mig utan ett tag till. Jag ska gå på de första träningarna och ge allt och känns det inte bra efter det kan man ju faktiskt säga att man ångrat sig. Ja så gör jag. Så från och med slutet av augusti verkar det som jag kan kalla mig själv för en basketspelare igen med mina hela 165 cm :P


Matchtröjan från förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0