remember me

Just det jag och pojken hyrde remember me i lördags.
Den va bra men hemsk. Handlingen va fin, den hade ett bra budskap men samtidgt va det så man fick en klump i magen och tårar i ögonen. Hur kan människor vara så hemska mot varandra? Och framförallt hur kan barn vara så hemska? Jag tänker tbx i åren, går igenom skolåren och jo en del barn är faktiskt så hemska. Hur f*n kan man tillåta det som förälder? Hur tusan kan man som förälder titta genom fingrarna när ens barn mobbar ett annat barn varje dag i skolan? Jag förstår det inte, jag gör verkligen inte det. Förstår inte föräldrarna att detta alltid kommer att sitta som ett ärr på det utsatta barnet?

Ne nu känner jag att jag hamnade lite ur banan men iaf se filmen, den är bra och den får en att tänka efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0