sjukis måndag

Vaknade idag vid niotiden, hade årets huvudvärk plus att jag mådde illa. Gick upp och pratade med mamman i familjen då hon som tur är e ledig den här veckan. Och det visade sig att det ända hon behövde hjälp med idag var att tvätta och stryka undan lite. Så jag gick och la mig igen, somnade som en stock. Så idag har jag sysselsatt mig med ungefär fem saker, sova, tv, fundera, tvättat och strykit undan nästan allt. Är ganska stolt över mig själv att jag orkade stryka undan så pass mycket då jag är rent slut och helst av allt hade velat somna om. Men ska försöka hålla mig vaken nu för annars kommer jag antagligen inte somna ikv..


Funderar starkt på att bli riktigt mörkhårig till helgen igen (som på bilden),
vet om att Ida är sugen på att hjälpa mig med den saken också så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0