Snart!

Oh på torsdag gäller det, börjar bli lite nervös:P
För er som missat det är det då jag börjat spela basket igen.
Har börjat träna upp mig själv lite genom att springa. Har varit ute ett par gånger men känner att jag har långt kvar att gå innan jag är nöjd. Sen måste jag verkligen öva mer skott, dom sitter inte alls.
Sen undrar jag hur min teknik egentligen kommer att vara. Att jag kommer att kunna se spelet det vet jag för det har jag blivit ännu bättre på imed att jag tränat barn i basket under ett år men hur kommer min teknik i själva spelet att vara? Usch som sagt jag är ganska nervös, tänk så gör man bort sig. Aja, jag har inte spelat själv på fyra år vi får hoppas att dom inte räknar med för mycket och att jag kommer in i det snabbt igen.

Idag ska jag kanske träffa pappa för att få mina basketskor av honom som jag så klart glömde hemma i skåne. Sen efter det ska jag antagligen till Fredrik för att hämta mina ny shoppade kläder som jag lämnade hos han igår då jag inte orkade dra runt med dom på stan igår igen.

Ne nu ska jag platta mitt hår, fortsätta med tvätten, gå och köpa sås till maten ikv och sen hämta tvillingarna.


Jag ska få bättre kondition,
bli mer vältränad, 
få bättre teknik i själva spelet och
förbättra mina skott.
Sen kanske jag är nöjd:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0