sömnlös

Känns sjukt dåligt att jag inte kan sova om nätterna längre, känner mig inte ens det minsta trött just nu. Och som i lördags natt tex vi somnade vid halv, kvart i fyra vaknade vid halv 11 men ändå kunde jag inte somna på söndagskvällen. Idag har jag ändå sprungit, tvättat, strykit, hämtat barn, underhållit barn, lagat mat, träffat pappsen och spenderat kvällen hos pojken där vi tittade på fångarna på fortet (älskar att det börjat igen:D). Och ändå är jag inte trött.. Riktigt märkligt, någon som har ett bra förslag på hur man blir trött?

Även om det blev sent i lördags så är det ändå i närheten av pojken som jag somnar bäst, kanske borde skaffa mig något som påminner om honom som jag kan ha nära mig när jag ska sova när han inte kan va det:P

Ne nu ska jag verkligen försöka tvinga mig själv till att somna. Måste sova, det är bra för kropp och själv.


Önskar verkligen att pojken va här med sin mysiga famn
men inatt får jag klara mig utan den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0