städat

Har precis städat mitt rum, det såg ut lite som ett bombnedslag. Låg kläder lite varsom, klämor överallt och övriga småsaker lite utsprida och skrivbordet såg man knappt under allt som låg på det så jag kände att det var dags. Har även kollat på massa klipp från so you think you can dance på youtube. Jag kan verkligen förlora mig själv totalt i dansen:P

Ne nu ska jag försöka tvinga mig själv till att sova igen för sen händer det saker mest hela tiden tycker jag. Imorgon är det jobb sen träffa pojken, torsdag jobb sen träna basket (ih nervös), fredag är det jobb sen får vi se exakt vad vi hittar på under kvällen, lördag basket och sen umgås. Som sagt det händer alltid något här i stockholm och det är sällan man får mer än en lugn kväll i veckan men det är så jag vill ha det.

Och snart kommer lönen, yey! Men har lovat mig själv att bara köpa tre saker. Biljetter hem till september, ett par boots och en kort kavaj. Sen ska det sparas :D Och jag vet exakt vilka boots och vilken kavaj jag vill ha och finns inte det i min storlek så får det vänta tills jag hittar det i min storlek så det är så. Hoppas innerligt att jag håller det nu. Får börja sätta in pengar på ett konto som jag inte kan ta ut dom från sen. Har ju redan ett sparkonto men där kan jag typ flytta pengarna fram och tbx vilket har visat sig att inte alltid vara det bästa :P

Aja slut tjatat om det nu, jag måste verkligen försöka sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0