stressad

Idag vaknade jag av att jag kände mig riktigt stressad, va en sjukt jobbig känsla och blev inte av med den hur mycket jag än försökte somna om. Så jag gick upp och startade första maskinen tvätt och sen lyckades jag somna om. Sen vid halv ett åkte jag in till Mörbycentrum för att hålla Linn sällskap när hon lunchade. Sen lämnade jag tbx min bh på H&M eftersom den gått i sönder (ska försöka hitta en ny likadan men dom hade inte min storlek där) och sen gick vi till apoteket för att jag skulle ha nytt nässpray (lider av ett seriöst beroende vilket suger) och sen slutligen köpte vi blommor. Sen åkte hon med ut till Djursholm för att hon skulle hämta sina barn på dagis och jag åkte hem. Fick igång fler maskiner med tvätt. Sen kom äldsta flickan hem så då bakade vi (resultatet blev sådär men ska göra ett nytt försök imorgon) och sen blev det såklart hämtning på tvillingarnas skola och mat osv.
Nu sitter jag på mitt rum och ska snart kolla fångarna på fortet och sen tror jag att det blir "The last song" efter det. Verkligen älskar den filmen, va ju och såg den på bio i våras med min äldsta flicka.


Idag blev det vattenskor på fötterna då det har regnat från och till nästan hela dagen.
Blärk på detta vädret, det ska ju va sol och ca 25 grader!
Jag bor nog verkligen i fel land..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0