sushi

Igår efter att ha slöat fram till typ tre tog jag mig i kragen och åkte in till stan en runda. Blev lite reashopping, en grå kjol och ett vitt lite oversize linne. Tillsammans gick det här kalaset på 100 kr så jag är ganska nöjd och kjolen ska jag inviga imorgon när jag och Ida ska gå ut :D

Efter att ha traskat runt en stund åkte jag hem till Fredrik, vi satt och prata lite och sen åkte vi bort till kungsholmen för att äta sushi. Har inte ätit sushi på ett bra tag så va riktigt sugen och vi hade tur med stället vi hittade för där va riktigt gott! Lite dyrt med tanke på hur pass små dom var men men det var gott som tusan och då kanske man får betala lite överpris ibland. Efter vi ätit åkte vi hem till han igen för att kolla lite film och sen åkte jag hemmåt.

När jag väl kom hem och skulle gå in på toan satt årets största spindel i vasken så jag tog min tandborste, stängde dörren och gick in på den andre toan. Imorse när jag öppnade dörren ser jag att det stora äcklet sitter kvar. Går upp där uppe och kallar på min pojke som inte brukar va rädd för spindlar. Men tillochmed han tyckte den va för äcklig för att ta. Så han gick upp och hämtade ett elrack som man egentligen ska döda flugor och getingar med och gick sedan ner för att döda spindlen med det. Min räddare i nöden, tackar säger jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0