underbar helg

Har haft en så sjukt underbar helg ska ni veta. Började ju i fredags med att jag först va med barnen hela dagen, blev bland annat en snabb runda på Mörby Centrum då min äldsta flicka är lika shopping galen som mig :P
Efter det blev det mat med familjen och sen åkte jag in till stan för att möta upp Micke, Fredrik, Jimmie, Tony och Pernilla. Vi begav oss upp mot rådmansgatan och en krog där, sen satt vi där hela kvällen. Pratade, skrattade och planerade en resa till kalmar :D När krogen stängde vid ett va några sugna på att dra vidare men jag va så sjukt trött så valde att åka hem och tror det slutade med att dom andra med gjorde de.


Tony, Pernilla och Micke

Fredrik och Jimmie

Jag och Fredrik

Sen i lördags åkte jag in till stan vid tolv tiden, gick då först hem till Fredrik för att få liv i han så vi kunde gå ner och kolla på pride paraden. När jag väl lyckats med det gick vi ner och stälde oss vid strandvägen då Fredrik bor typ precis där. Kan säga att man fick sig en hel del skratt under paradens gång och jag va verkligen imponerad över killarna som gick med 15 cm klackar. Jag önskar att jag med hade kunnat göra de:P
Efter det gick vi en snabbis på stan där jag köpte en kofta och en kjol och sen handlade vi mat och hyrde en film. Gick hem till Fredrik där vi lagade super god mat, åt ost med kex till efterrätt och sen kollade på luftkastelet som sprängdes. En super mysig och underbar dag måste jag säga.
Och idag tog vi de lungt till typ 2 tiden då vi åkte in en runda till stan, käkade årets största mjukglassar och gick lite i affärer och sen bar det av hemmåt för min del. Har laddat upp med lösgodis, pringels och en cola och tänkte snart smälla på en film. Kvällen är räddad :D

Just det måste även nämna att en av mina närmsta vänner idag landade i stockholm för att börja jobba som barnflicka. Är super glad att jag kommer att ha dig i närheten hela hösten Ida, kommer bli helt galet bra! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0