hard work work

I måndags började slutspurten i butiken i Lund, vi öppnar ju för vip kunder ikv och för andra kunder imorgon. Så i måndags var jag på jobb mellan 7 och 15 och slet.  Och igår va jag där 7-20.30 typ. Fick dock gjort allt som skulle. Men kan säga att min rygg lider duktigt av det idag. Tur man är ledig. Sen fick jag även de roliga beskeedet igår när jag började bli klar att sunett skulle bli klar vid 22 eller 22.30 tidigast vilket innebar att antingen fick jag stanna till då eller ta bussen hem. Bara suck! Men som tur är var det en väldigt snäll pojke som satte sig i bilen och hämtade mig ist. Det tackar vi för! När jag kom hem pratade jag lite med pappa sen slocknade jag vid 22.30 och sov ända till 12 idag då mamma ringde och väckte mig. Sjukt skönt och välbehövligt!

Idag är det då 1 december, bara 23 dagar kvar till jul :O
Och sen är det nyår, som det i år verkar som jag ska spendera inne i Malmö med nära och kära vänner.
Måste dessutom tilläga att det är rent vitt utanför mitt fönster och snön verkar inte vilja sluta falla, ganska mysigt ändå måste jag säga :D

Nu blir det att ställa sig i duschen och duscha i typ en timme:P Sen ska jag gå till hunden hos mamma och senare ikv bär det av ner till Höllviken :)

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 16:12:18
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0