lite sen

Här kommer lite sen uppdatering från helgen men man brukar väl säga bättre sent än aldrig:P

I lördags kväll begav jag ju mig hem till Mill där de va återträff med några av tjejerna från gymnaiset. Va super trevligt men tyvärr kom det upp en sak så jag va tvungen att lämna ganska tidigt.
Efter nån timmes uppehåll i festligheterna åkte jag sen vidare till Höllviken och fortsatte. Sjukt roligt måste jag säga. Och va längesen jag skrattade så mycket. Fick bland annat för första gången i hela mitt liv träffa en grizzlybjörn som senare blev en brunbjörn:P Det resulterade dock i glas på golvet klockan halv fyra på natten som skulle plockas upp av någon.

På söndagen som även var förste advent fick jag för första gången julkänsla när grizzlybjörnen/brunbjörnen började spela julmusik och öppnade dörren och ropade, god jul:P
Begav mig hemmåt och sen vidare till mamma för försenat 20 års kalas för mig. Fick barlocker till mitt thomas sabo armband och mina dröm skor från Monki så jag blev hel nöjd :D 

På kvällen åkte jag in till Ewa för att fira att hon blev 22. Hon fick present som hon verkade bli super glad för och så satt jag, hon, My och Jim (Ewas man) och pratade förhållande, sambolivet, barn och allt annat mellan himel och jord. Va sjukt trevligt måste jag säga :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0