nyår

Idag är det sista dagen på år 2010 imorgon börjar ett nytt år med nya möjligheter eller vad är det man brukar säga?
Jag och pojkvännen pratade innan om vad vi tror och vill ska hända år 2011, tex att jag ska börja plugga igen.
Fråga oss om ett år så får vi se om det och resten verkligen blev av.

Vi har varit vakna ett bra tag så hunnit med att äta god frukost, jag har gjort två tavlor och han har skalat alla räkor till ikv. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det antagligen snart av hem till mamma för att göra klart där. Vid tre får vi sällskap av Emelie, Johan och Anna och sen vid fem kommer resten:D

Gott nytt år alla och hoppas avslutet på det här året blir de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0