underbara måndag

Det va nog längesen jag uppskattade en måndag så mycket som jag uppskattar den här. Varför? Jo för jag är ledig! Förra veckan jobbade jag måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Dessutom skadade jag min hand i fredags så jag känner att jag verkligen förtjänar att vara ledig idag:D

Men tro inte att jag inte gjort saker bara för att jobbat för då tror ni fel:P. Det är därför jag e så seg på att skriva av mig nu för tiden för de händer hela tiden nya saker, nya underbara och sjukt roliga saker! I fredags jobbade jag 8-18 blev hämtad och sen åkte jag hem duschade, gjorde vid mig och sen bar det av till höllviken. Blev en runda på shake sen film och sova. Skulle ju jobba 7-14 på lördagen. Och efter det blev det en runda hos moster och sen åkte jag med sällskap och hund in till Ewa och Jim i malmö. Hämtade senare mamma i trelleborg och körde hem henne med hund och sen blev det till att sova i höllviken. Söndags va de jobb 12-18 sen ner till höllviken och kollade film och sen blev jag hemkörd imorse så jag va hemma vid 6, då blev de sängen.

Nu har jag nyss kommit ut från duschen. Ska åka och träffa Matilda för en fika på Märtas snart.
Tänkte att jag ska försöka fixa en bildbomb senare för har massa bilder som inte kommit upp :)

Nä nu ska här fixas med hår och smink och kläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0