vinter

Nu är det verkligen vinter på riktigt. Tittar ut genom fönstret och ser säkert en meter snö på gräsmatan. Dessutom är det vitt så långt ögat når och det verakar aldrig vilja sluta falla mer snö heller.
Kvällen igår va mysig, åt god mat och kollade lite på film innan den stängdes av då den tydligen såg ut som ett sandpapper:P

Inte sovit super många timmar inatt men fick ta igen en del av dom nu på förmiddagen, inte alla som fick det så jag e nöjd ;).

Nu är det till att fixa till sig och klä sig varmt för sen ska jag ut i snökaoset och försöka ta mig till jobb, önska mig lycka till :P
Och sen ikväll ska jag bara sova för imorgon börjar jag 8.00 och har då ett tio timmars pass framför mig :P



It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing

Kommentarer
Postat av: Anonym

den har jag tagit :) hihihi

2010-12-02 @ 13:44:56
Postat av: Amanda

du är fett saknad!

2010-12-03 @ 20:00:49
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0