Bring It On

Imorse var jag hos min arbetscoach för första gången. Det var ett möte med en tidigare okänd människa så jag var både nervös och förväntansfull. Nervös hade jag verkligen inte behövt vara för hon var en av de enklaste människor jag någonsin  träffat. Hon tyckte att jag hade bra mål och att det var mycket positivt att jag redan arbetar extra så hon sa att det ska nog inte bli några svårigheter med att hitta arbete till mig. Bringt it on säger jag bara för jag är redo att möta nya erfarenheter, nya människor och nya möjligheter! Börjar bli riktigt trött på att bara gå hemma då jag bara arbetar någon gång ibland så hoppas att jag hittar något som passar mig fort, helst redan imorgon!

På tal om imorgon, då är det fredag, det gillar vi :)
Helgen kommer bjuda på mys och 21 års fest för Robin, kan det bli bättre? Nä jag tror knappast det.

Så nu ska jag återgå till musiken, tv och längtan efter helgen.


Just det, Ida du är en av de bästa och jag älskar dig raring <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag är ju inget Jobbcoach eller nått, men jag kan fixa jobb åt dig i jönköping, då blir alla glada!

2010-02-18 @ 23:30:26
Postat av: Amanda

Vad skulle det vara för jobb då Jonas om jag får fråga :P

2010-02-18 @ 23:35:57
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Du får inte ha jobb i JKPG! Du har mig och Victor här nere :P



Så vi får hålla tummarna att du får något i Malmö så kan du träffa mig efter jobb :D

2010-02-19 @ 20:52:56
URL: http://ewapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0