En skyddsängel

Väntar bara på att pappa ska komma hem med bilen nu sen ska jag ta och köra in till Ewa i Malmö.
Tycker det är så orättvist att vi bara får tråkiga besked från läkare ångående henne. Hon har varit sjuk sen december, ska det aldrig få ett slut? Precis när man tror att det går lite åt det bättre får hon yttligare ett tråkigt besked från läkarna igår. Blir så arg, vad har hon gjort för att förtjäna detta? Det är tur att Ewa är en av de starkaste och mest envisa människor jag känner för man vet att oavsett vad det kommer upp för hinder så tar hon sig förbi dem. Dock tror jag ibland att hon hade behövt en riktig skyddsängel och idag när jag åker in till henne ska jag hjälpa henne så gott jag kan på den punkten. Och oavsett vad Ewa ska du veta att vi finns här för dig, det spelar ingen roll om klockan är tolv på dagen eller tre på natten, vi finns här. Du behöver inte gå igenom detta ensam. Och när du inte är tillräckligt stark för att göra vissa saker är jag stark för dig med.
Jag älskar dig min ängel

Kommentarer
Postat av: ewa

Tack så sjukt mycket för ängeln och ditt stöd! Betyder otroligt mycket!



Älskar dig!

2010-02-19 @ 20:45:27
URL: http://ewapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0