Ett nytt försök

Jag har ett tag tänkt på att ge det här med att blogga ett nytt försök så med hejar ropp från Maria har jag nu bestämt mig från att ge det ett sista försök. Vi får helt enkelt se hur det går den här gången , förhoppningsvis bättre än de föregående gångerna jag försökt.

Jag kommer inte att skriva om något speciellt, bara om det som faller mig in när jag väl sitter här.
Och när man är jobbsökande, blivnade student, galen i kläder, har världens bästa vänner, skilda föräldrar och två boende betyder det att inläggen kan se väldigt olika ut.

Nu hoppas jag att Maria kan vara snäll att fixa designen till mig snarast och sen ska jag ge det här ett ärligt sista försök.


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

kul att du är tillbaka min blomma. jag hinner inte mer just nu, kan fortsätta ikväll eventuellt :) hur gillar du det so far ? <3

2010-02-16 @ 12:13:50
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0