Min helg

Fredagen började som jag tidigare sagt hemma hos Ewa, det blev matlagning, städning och kräng av hallonsorbet med bär. Mums på det säger jag bara. Blev några trevliga timmar där hemma med skratt och mys innan jag körde hem igen. Hann knappt hem innan man blev hämtad och det bar av ner till Höllviken. Resten av kvällen blev det bara film och mys.

Lördagen blev lugn med bland annat en runda ut till Arlöv för att lämna in min data på lagning. Efter det blev det hem för att äta och sen på kvällen blev det en snabbis hem till Robin som blev 21 tidigare i veckan. När vi varit hos Robin ett tag fick vi sms från en sjuk Ewa så fick kört och hämtat henne och kört hemme henne. Sen bar det av hemmåt och för filmtittande och mys.

Idag har det bara varit till att ta det lungt och drömma sig bort i drömmarnas värld.
Nu visas det Wallander på tvn och jag ser fram emot min dag imorgon som börjar med ett möte hos min jobbcoach och sen bär det av till sjukgymnasten och sen avslutas dagen med att Ida och Maja kommer hit.
Finns bara en sak som saknas imorgon men det får jag tyvärr vänta med till helgen.

Ne nu känner jag att sängen kallar så ska gå och göra mig klar för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0