dancing in the dark

Så va en helg med tropisk värme, skratt och vännskap slut.
I fredags jobbade jag först hela dagen sen mötte jag upp Linn, Matilda, Ida och Vicky så bar det av på förfest. Det bjöds på härlig musik, nya människor, sång och champagne över mobilerna. Vid elva tiden bar det av ner till tältet i falsterbo för fortsatt dans hela natten. Träffade människor jag inte sett på ett bra tag så det va skoj och sen att få dansa med nära vänner va verkligen något jag behövde. Vid tre tiden kom mamma och hämtade mig och pojken som med va på plats så åkte vi hem och sov. Efter att jag vält ut ett glas vatten över hela golvet, suck:P

Lördagen va mamma och döttrar dag och var en mysig sådan. Sen åkte jag på förfest med Matilda och några till men ville inte följa med ut så åkte hem när dom började röra sig utåt.

Och idag sov jag länge vilket verkligen behövdes och sen kom pojken hit för mysa lite och säga hejdå eftersom han åker upp till stockholm redan idag, tre veckor före mig :(
Nu ska det ätas mat med pappa och sunett och sen kommer Sofia ikv :D

Jag verkligen älskar sommaren och nu har jag dessutom semester så nu är det stranden som gäller för min del på dagarna och senare i veckan bär det även av till Göteborg :D



Dock saknar jag stockholm!
När vi alla är samlade där igen måste vi ta en till runda på gröna lund, mysa i grodan, ta en oz på nivå 22 och allt annat som gör livet där uppe så underbart :D Något som dessutom kommer göra det hela ännu bättre när vi ses där uppe i augusti är att vi då har fått sällskap i gänget av en av de bästa människorna som ses. Ska bli sjukt underbart att ha dig nära hela hösten och slippa säga hejdå till dig. <3

Kommentarer
Postat av: Linn

jag saknar stockholmsgänget så sjukt mycket <3

Postat av: ida den awesomea,

<3

2010-07-12 @ 08:59:27
Postat av: Maja

Söt bild.



Jag älskar sommarkänslan, när man kan vara ute tills det blir ljust igen, dansa som aldrig förr och ha det varmt och skönt dagarna i ända. Vem vill ha vinter?

2010-07-12 @ 09:23:05
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0