Belle

Har nyss kommit hem från en snabb runda på stan med Linn. Var inne i Belle butiken som ligger mellan t-centralen och hötorget (finns på en del andra ställen med tex vid slussen och stureplan) Jag verkligen älskar den här butiken för dom har sjukt nsygga skor och väskor och till väldigt bra pris. Förra sommaren köpte jag tex mina höga gladiator sandaler där för 199 kr och idag va jag inne där och köpte en stor svart väska som kostat 499 kr för endast 100 kr:D Hittade även ett par höga kilklackssandaler med gråa remar och nitar på remmarna men dom fanns såklart inte i min storlek:( Men dom skulle kanske komma in så jag kommer gå där var dag nu typ och se om dom kommit in:P

Bjuder iaf på två bilder på min nya väska som kommer användas väl. Är sjukt nöjd med den, lagom storlek och sjukt snygg :D





Nå, vad tycker ni om den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0