börja spela basket igen?

Som säkert en del av er vet så spelade jag basket i några år, slutade dock när jag va kring 15 års åldern. Har sen dess saknat sporten och ofta funderat på att börja igen men aldrig kommit så långt. Dock va jag ju för bara ett år sen tränare i basket under ett år vilket fick upp mina ögon ännu mer för sporten och fick mig att sakna den ännu mer.

Och när jag dessutom drömde om att jag började spela igen inatt så tänkte jag att nu kanske jag ska försöka ta mig själv i kragen och se om jag hittar ett bra lag här uppe i stockholm. Sagt och gjort så började jag leta runt lite och har nu mejlat dom för mer information. Får se hur detta går nu helt enkelt, vem vet till hösten kanske jag spelar basket igen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0