Dream

Det känns verkligen som jag lever i en dröm. Jag har ett helt fantastiskt jobb som jag verkligen trivs med, jag har otroliga människor omkring mig som verkligen fyller mina dagar med skratt och för tillfället även helt underbart väder. Jag tror inte att man kan önska sig så mycket mer.

Igår kväll var det ju melodifestivalen på tvillingarnas skola som sen avslutades med grillning. Va super roligt att titta på alla barnen när dom dansade och "sjöng" :P. Efter det bar det av en snabbis in till stan och där kom även lösningen som jag sökte igår så det var skönt. Och efter det bar det av hem till Linn där även Micke och Jimmie var. Blev filmtittande och hysteriskt skratt som knappt gick att hindra. Blev dessutom 10 gånger värre då Micke började kittla mig och sen började både jag och Linn gråta så mycket som vi skrattade.

Idag har man solat i trädgården och sen blev det en snabbis på stranden med Caroline och hennes kompis innan tvillingarna skulle hämtas. Och nu på kvällen har det varit picknick med Carolines klass. Känner mig verkligen rent slut  nu:P Imorgon bär det av till stranden med alla barnen vid 2 tiden och sen på kvällen så ska jag till grönan för att se på Mando Diao. Tror jag behöver sova nu så jag kan hålla ögonen öppna imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0