en helg fylld av bröllop, vännskap, skratt

Så var det kungliga bröllopet över ch eftersom man bor i stockholm kände man sig tvungen att åka in och titta. Jag och Linn ställde in oss på att mötas av en jäkla massa folk när vi va på väg in och det hade vi verkligen rätt i.
Och ja visst vi såg dom , väldigt snabbt. Jag blev mer glad när jag oväntat såg en gammal klasskompis som gör lumpen och därför gick i en av paraderna eller va man ska kalla de:P 

Helgen har annars mest varit fylld av skratt och vänner. Och idag sol och skoj med barnen. 
Packade min väska igår kväll då vi åkte ut till deras sommarstuga idag och sen åker jag hem på onsdag. Känns rätt sjukt faktiskt att snart vara hemma igen, att ha väskan packad osv. Dock lämnar jag ju kvar en massa saker här. Jag lämnar ett hem för att åka hem till ett annat. Ska iaf bli skönt och rologt att få komma hem och träffa alla er där hemma igen. Och man kan ju verkligen säga att jag redan har en hel del inbokat, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt innan jag återvänder till stockholm i början av augusti igen men det löser sig säkert :) 




Det är inte ofta man ser mig utan ett leende på läpparna nu för tiden och jag verkligen älskar det :D  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 09:41:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0