Gårdagen

Först vid tolv tiden igår blev det en snabbis hem till Linn där jag hämtade några saker jag lämnade där i Fredags. Sen åkte jag in till stan och mötte upp sällskapet för att först gå en runda på historiska. Där va bland annat en utställning från 1000-talet fram till idag. Rätt intressant om jag får säga det själv. Efter två timmar där bar det av in till stan. Jag köpte ett par svarta jeans men eftersom dom va förlånga så ska dom läggas upp och jag fick därför inte ta med mig dom hem på en gång:( Men ska hämta dom imorgon:D Sen blev det mat på max och sen hem och kolla film, jag skulle även ge mig på att försöka poppa popcorn i den mysko mikrovågsugnen men det gick ju sådär:P

Nu håller jag på att göra vid mig för idag bjuds det på Nickes äventyrsland för mig och tvillingarna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0